måndag 19 maj 2014

Ja det är segt

Dagarna går. Ute regnar det till och från. Idag blev det en 5 km löprunda efter jobbet. Kändes tungt men hade rätt bra fart i benen. Så det var väll därför det var tungt. Imorgon blir det löpning hem från jobbet är ca 8 km. Är skönt att få det gjort. Borde cykla en dag denna vecka eftersom jag ska delta i mim första cykel tävling den 29 maj. Det är viken runt. Ska bli roligt och dessutom ska jag cykla med min vän Annika. 

Helgen som var har jag varit och laddat batterierna med några kollegor i Lysekil. Mycket skratt, god mat och vin. Kanske därför det var tungt i dag på löpningen. 


Har också hunnit med att fira mitt stora 

❤som fyllde 8 år. Att tiden gått så fort. Lite fotboll han vi med också. Tyvärr är jag den mamman som står och skriker på plan. Fy måste lära mig att vara tyst. 

Efter dagens löpning 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar